
Dženeta Schitton
Influencers marketing specijalistkinja, vlasnica agencije Glowhuntersmedia
Dženeta Schitton, inače po zanimanju pravnica, se između ostalog, dugo godina bavi analizama influencers marketinga kako sa marketinške tako i sa pravne strane. Iskustvo crpi putem nekoliko vlastitih profila na različitim društvenim mrežama fokusiranih na lifestyle, fashion, kuhanje i marketing kao i rada sa influencerima i kompanijama.
O influencers marketingu je najviše pisala za slovenske stručne magazine i konferencije, za koje je radila i brojna praktična istraživanja poput eksperimenta sa kupovinom pratilaca, angažiranjem kompjuterskih botova, organizovanjem grupa za podršku...
Danas kroz agenciju Glowhuntersmedia savjetuje i educira kompanije i njihove zaposlene kako da prepoznaju influencere sa utjecajem i prave influencers marketing kampanje sa mjerljivim ishodima.
Na Instagram profilu @glowhuntersmedia savjetuje kreativcima koji žele postati influenceri odnosno vlasnicima biznisa koji žele biti influenceri ispred svog brenda.
Glowhuntersmedia ovog ljeta prelazi i u edukativnu platformu na kojoj će se naći serija online kurseva, od kojih prvi izlazi već početkom ovog ljeta.
Više informacija možete naći na glowhuntersmedia.com ili Instagram profilu @glowhuntersmedia


