IMG-d85dcf9e6987d8abd82dd7ade259da11-V.jpg
IMG-d85dcf9e6987d8abd82dd7ade259da11-V.jpg
IMG-d85dcf9e6987d8abd82dd7ade259da11-V.jpg

10:00 – 10:05

10:10 - 10:35

Kako odabrati pravu društvenu mrežu  za uspješnu digitalnu kampanju?

Petar Vasić

10:40 - 11:05

Izgradnja pouzdane publike koristeći LinkedIn

Barbara Imenšek

11:10 - 11:35

Content za podcast

Uroš Bogdanović

11:40 - 12:20

12:25 - 12:55

Od poznate glazbenice do vlasnice Brenda- Lana Jurčević 

13:00 - 13:40

Digitalni marketing sa fokusom na video - Video je budućnost

Filip Pesek

13:45 - 14:05

Kako maksimalno iskoristiti TikTok  u poslovne svrhe?

Dario Marčac

14:10 - 15:10

15:15 - 15:45

Uvodna prezentacija o influens marketingu

Dženeta Schitton

15:50 - 16:30

Evolucija Influencer marketinga u 2022.

Domaćin: Hana Hadžiavdagić

16:35 - 17:05

17:10 - 17:40

Into the Metaverse

Daniel Pikl

17:45 - 18:25

Uloga You Tube-a u kreiranju i usmjeravanju svijesti gledaoca prema određenoj temi

Nedim Lepić,

Bakir Karasalihović,

Elsin Uzunović

Moderator: Matea Alikadić

18:30 - 18:45

Dodjela priznanja za najbolje digitalne kampanje

Pozdrav organizatora

Planeri društvenih oglasa imaju više platformi i formata nego ikada prije. Facebook je i dalje kralj u plaćenim društvenim mrežama, ali TikTok, LinkedIn, Twitter, Snapchat, Reddit i Pinterest rastu kao konkurenti u prostoru. Pregledat ćemo kako se platforme upoređuju s plaćenim društvenim mrežama, koje su taktike danas uspješne i koje formate sadržaja i kreativne strategije trebate testirati.

LinkedIn je više od običnog B2B centra za zapošljavanje i umrežavanje. To je platforma koja napreduje na pouzdanim izvorima informacija, a povjerenje pokreće poslovanje. Nakon ove prezentacije ćete  bolje razumjeti kako iskoristiti LinkedIn za angažman, zajednicu i poslovne rezultate, zajedno s najefikasnijim taktikama sadržaja.

Podcast content

InstaGrand Coffee break

O ključnim lekcijama i strategijama koje proizilaze iz njenog karijernog puta, važnosti izgradnje jake ličnosti i ostanka autentičnosti, te kako kao vlasnica brenda može upravljati potrebama i željama pratilaca u svijetu društvenih medija koji se stalno mijenja.

Sa usponom TikToka i Reelsa — i rastom kratkog videosadržaja na platformama društvenih medija — brendovi moraju razviti skup vještina kratkih videozapisa. Poslušajte ovu prezentaciju  kako biste naučili efikasne taktike kratkih videozapisa, kako odlučiti koje koristiti i kako integrirati video kratke forme u svoju digitalnu strategiju.

TikTok je upravo nadmašio YouTube u prosječnom vremenu gledanja po korisniku. Za nekoliko godina, TikTok je od nule postao legitimni Facebook konkurent. TikTok-ova korisnička baza raste daleko iznad Gen-Z i nastavlja da povećava svoj utjecaj na modu, muziku, internet kulturu i trendove e-trgovine. Kako brendovi sve više ulažu u platformu, naučite vještine potrebne da ostanete relevantni i proizvodite zanimljiv sadržaj na TikToku.

SNACK BREAK

Influence marketing

 Otkako su društvene platforme prvi put pokrenute, influenceri su ih ubrzo slijedili. Rad sa influencerima, kreatorima i partnerima za content svih vrsta stvara mogućnosti za pojačavanje poruka brenda na društvenim mrežama. Način na koji radimo sa ovim partnerima nastavlja da se razvija. U ovom panelu naučit ćete današnje najbolje prakse za rad s influencerima i kreatorima, kako kreirati dugoročnu strategiju utjecaja i primjere kako brendovi uspijevaju s influencerima u različitim industrijama.

 

InstaGrand coffe break

Vodič za moderne marketinške stručnjake za trendove u igricama, AR / VR i NFT

Naučit ćemo zašto su igrice nove društvene mreže.

Iskustvo uživo na društvenim mrežama se uveliko promijenilo... Brendovi sada izlaze uživo svakodnevno na desetine platformi i gledaju ih milijarde ljudi. Od Twitcha do Twitter Spacesa i šire, društveni prijenosi uživo postali su suštinski alat za angažman, zajednicu i trgovinu.

soljica-01.png

PROGRAM